Friday, April 20, 2007

 

人生是可以更美好的!

人生能过的平平旦旦是一种容性。
人生能过的自由自在是一种可望。
人生能爱的轰轰烈烈是一种性副。

为和我不能?

为和我的人生需要比别人更怒力?
为和我的人生需要比别人更新苦?
为和我的爱情路比别人的更痛苦?

为舍么?为舍么?

天啊! 我要自油!我要性副!我要!

街边小猫都有人疼,为和没人可连我呢?
这么说我也是个人啊!

我妈她不疼我,
我爸他时常打我。
我同事狠我,
我老班准备裁我。
我朋友讨厌我,
出门中是不叫我。
小朋有妻副我,
我爱的女人不打给我。

我还是死了算了。

人生不如易见多不怪
要改变起能在一日之间。

我决定了。

我会疼我妈,打我爸。
我会换班同事, 裁我老班。

我不会打给我的朋友, 我会留在家里。
我会开是妻副小朋有, 我会打我爱的女人。

人生开是变得有眼色了!

** I rate this the most ridiculous thing I have ever written. Nothing beats this. Two thumbs up!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ENGRISH PREEESE! I Ang Moh Kau!

5:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

biang..
jeremy...
this one dun need engrish...

johnny just turned into a monster.. thats all...
talking abt hitting women and bullying small kids...

7:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

I think the whole chinese words are messed up!

11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Johnny,

You have so many wrong words.

Aiyo...

1. Is 平平淡淡 not 平平旦旦

2. Is 荣幸 not 容性 (or u referring to sex???)

3. Is 渴望 not 可望

4. Is 幸福 not 性副 (or u referring to sex???)

5. Is 为何 not 为和

6. Is 辛苦 not 新苦

7. Is 为什么?not 为舍么?

8. Is 自由 not 自油 (freedom is not oily la)

9. Is 可怜 not 可连

10. Is 恨 not 狠

11. Is 老板 not 老班 (no wonder your boss wants to sack you)

12. Is 欺负 not 妻副

13. Is 不如意 not 不如易

14. Is 小朋友 not 小朋有

15. Is 色彩 not 眼色

Frankly, you failed your Chinese composition, no more marks to deduct!

*Ah Lian

9:58 PM  

Post a Comment

<< Home