Wednesday, April 11, 2007

 

Yippee Aye Aye

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye


Oh my Baby
Can I make you mine
Oh my Baby
Damn, you look so fine
Oh my Baby
You’re the sweetest Baby
You’re the cutest Baby
I will make you mine

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye

Oh my Baby
Try to close your eyes
Oh my Baby
Peeping is not nice
Oh my Baby
You’re so sexy Baby
You’re so pretty Baby
I will make you high

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye

Oh my Baby
Your tits are so defined
Oh my Baby
Can I take my time
Oh my Baby
Let me feel your body
Rub it all with honey
I will take my time

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye

Oh my Baby
I think its about time
Oh my Baby
Let me ease my mind
Oh my Baby
You drive me so crazy
I think I am cumming shortly
Sorry I came twice

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye

Oh my Baby
You fill my heart with light
Oh my Baby
You’re the phantom of my night
You came slowly
Steal my heart so quickly
Make me think so deeply
I want again tonight

(A black man with an Afro Hairstyle in a Mambo outfit walks in and starts singing)

When I was just a little boy
I asked my girlfriend
Tonight can I be
Will I still be a virgin
Will I lose my chastity
This is what she said to me

Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye

Yes my Baby
I’ll be yours tonight
Yes my Baby
You treat me so damn nice
Yes my Baby
You are just so naughty
You are just so witty
I’ll scream your name tonight

(Chorus)
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye (Yippee Aye)
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye (Yippee Aye)
Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye Aye
Yippee Yippee Aye (Yippee Aye)

Oh my Baby,
Its time to make it right
Oh my Baby
I will never make you cry
Oh my Baby
Will you be my Baby
My one and only Baby
Will you be my wife

Repeat Chorus 12 times



Author
Johnny Kwek


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah piangz - i can't believe i actually read the whole thing!

Goes to show how bored i am at work =P

12:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

the doctors will be so amazed by the inner workings of your mind when u donate your brain in the name of science.

10:24 AM  

Post a Comment

<< Home