Tuesday, August 22, 2006

 

Love Letter

Remember those days when we were still young and we would write poems or love letters to our sweet ones. I stumbled across one of my letters written by me to someone which I have exactly no idea why it wasn't send out. Quite embarrassing but
yet so funny that I would like to share with with you.



亲爱的云:

最近妳是否好吗?
好久没有你的信,好久没有人陪我谈心。怀念妳温柔似水的眼睛,是我天空最美丽的星星。自从和妳失去联络后,我仿佛像枯落的干叶。痴痴地想了多少夜,我还是不了解,是什么让我们今夜会分别。当妳孤单妳会想起谁,想不想找个人来陪。从前情人好吗?记的我吗?还生气吗?到底有谁能够告诉我,要怎样回到从前?要我忘了妳,也忘掉我自己。说怎么爱,怎么散,也不能放,也不能忘情,妳却潇洒的离去。事到如今,我依然爱妳。我孤孤单单留在回忆里。好想和妳再淋一场雨。


For those busy bodies who would like to know the second part to the letter, please try to enlarge it yourself. Its too damn troublesome to write chinese.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ya.... in fact the highlight is at the second part....
for those who wanna know,
there's this line that says.....
aiyah.. u better see it for yourself. hahahah. damn funny.

2:17 AM  

Post a Comment

<< Home